فرانکفورت 2013 :F12 La Revoluzione ؛ حرکت انقلابی منصوری+ویدئو
 


Frankfurt 2013: Mansory F12 La Revoluzione

Frankfurt 2013: Mansory F12 La Revoluzione

منصوری در این نمایشگاه دو شاهکار زیبا و قدرتمند براساس خودروهای ایتالیایی به روی صحنه آورده است . لامبورگینی کربونادو نسخه ی روداستر و فراری F12 La Revoluzione !

کیت بدنه ای که منصوری بر F12 Berlinetta  پوشانده ، سبب شده تا یکی از خاص ترین خودروها شکل بگیرد . اما برای خاص تر کردن این اسب سرکش از پیشرانه ای با قدرت 1200 اسب بخار و گشتاور 890 نیوتن متر بهره گرفته شده است تا در نهایت برچسب قیمت  1,300,000  یورویی برروی La Revoluzione بخورد .

منصوری سپرجلوی این محصول را همانند دماغه ی برعکس شده ی خودروهای فرمولا1 توصیف می کند . دریچه های متعدد نصب شده در این قسمت باعث بهبود هوارسانی به موتور خودرو شده است . تغییرات نرم افزاری در واحد کنترل الکترونیک ، توربوشارژرهای بزرگتر و سیستم اگزوز جدید باعث چنین جهشی در افزایش قدرت شده اند . پس از این تغییرات اسب سرکش منصوری به  شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه ای و حداکثر سرعت 370 کیلومتر دست پیدا کرده است . La Revoluzione با رینگ های پنج پره ی جدید 21 اینچی در جلو و 22 اینچی در عقب که با لاستیک های پیرلی پوشیده شده اند در خیابان ها خواهد تازید.

رنگ بدنه Revolution Red به کابین هم نفوذ کرده و در ترکیب با فیبرکربن ، چرم گاو ، آکانتارا و امکانات متعدد دیگر نمایی متفاوت را برای راننده رقم زده است .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 366
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 908
بازدید ماه : 13095
بازدید کل : 462809
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2